راهنمای خرید

ساخت وبلاگ

شرکت ها اغلب با موقعیت هایی سر و کار دارند که در آن یک منبع خاص ارزشی به فرآیند کلی نمی افزاید و روند کلی را کند می کند. چنین منابعی به عنوان زباله نامیده می شوند. انگیزه اصلی پشت تولید ناب، حذف چنین اتلافاتی در سیستم های تولیدی و بهبود بهره وری است.

اکنون در مورد برخی از مزایایی که تولید ناب به همراه دارد بحث خواهیم کرد.

مزایای تولید ناب

  • کاهش ضایعات
  • محیط کار ایمن
  • خدمات بهتر به مشتریان
  • مزایای سرمایه گذاری
  • مزیت رقابتی
  • مشارکت کامل شرکت
  • رضایت کارکنان
  • حسن نیت

کاهش ضایعات

فرآیند تولید ناب به شرکت ها کمک می کند تا ضایعات اضافی تولید شده در طول تولید را حذف کنند. ضایعات زمان، هزینه، ذخیره سازی و بسیاری موارد دیگر را مصرف می کند.

مشاوره تولید ناب با حذف ضایعات از فرآیند، به سازمان ها اجازه می دهد در زمان خود صرفه جویی کنند، ذخیره سازی را آزاد کرده و در هزینه ها صرفه جویی کنند. ضایعات سیستم با اسکن فرآیند کلی، یافتن منابع کمتر بهره‌وری که در حال حاضر در فرآیند استفاده می‌شوند و انجام تحلیل ریشه‌ای آنها حذف می‌شوند.

پس از آن، چنین منابع ضایعاتی که به نظر می‌رسد باری را تنها به فرآیند اضافه می‌کنند، حذف می‌شوند.

محیط کار ایمن

با ادغام فرآیندهای تولید ناب در کسب و کار منجر به موجودی کمتری می شود. موجودی کمتر به معنای محیط آشفته کمتر و فضای آزاد بیشتر است. فضاهای بیشتر دید بهتری را برای کارمندان فراهم می کند و در نتیجه هر گونه تصادف ناگوار را کاهش می دهد.

خدمات بهتر به مشتریان

در حالی که تولید ناب در مشاغل انجام می شود، کار را آزاد می کند. وجود منابع ضایعاتی در فرآیند زمان کار را برای کارکنان طولانی می کند.

اکثر کارکنان قادر به ارائه خدمات به موقع به مشتریان نیستند، زیرا ضایعات موجود در فرآیند کمک به مشتریان را با طی مراحل غیر ضروری به تاخیر می اندازد.

تولید ناب با کاهش منابع ضایعاتی از فرآیند، وقت کارکنان را آزاد می کند تا بتوانند به سایر مسائل تجاری رسیدگی کنند.

مزایای سرمایه گذاری

در حالی که مدیریت ناب به حذف اتلاف در فرآیند سازمان کمک می کند، همچنین به سازمان کمک می کند تا سرمایه گذاری های خود را افزایش دهد. حذف ضایعات از فرآیند کلی به شرکت ها کمک می کند تا مقدار زیادی پول صرفه جویی کنند.

از آنجایی که تولید ناب به یک شرکت کمک می کند تا در هزینه های مدیریت موجودی، ذخیره سازی محصول صرفه جویی کند، می توان از آن برای اهداف سرمایه گذاری استفاده کرد. چنین سرمایه‌گذاری‌هایی می‌تواند شامل یک ماژول آموزشی کارآمد برای کارکنان، استفاده از منابع جدید یا سرمایه‌گذاری در دارایی‌های امیدوارکننده‌تر باشد.

مزیت رقابتی

اجرای فرآیند تولید ناب، مزیت رقابتی را به سازمان ها می بخشد. از آنجایی که تولید ناب فضاهای اضافی انبارها را آزاد می‌کند، سازمان‌ها می‌توانند از همین روش برای نصب ماشین‌آلات بیشتر استفاده کنند. این باعث صرفه جویی در وقت سازمان ها می شود، بنابراین اکنون سازمان ها می توانند از نیروی کار برای رفع سایر نیازهای تجاری استفاده کنند.

تولید بیشتر در زمان های کمتر فرصت های بازار را برای کسب و کار جذب می کند.

مشارکت کامل شرکت

مدیریت ناب فقط به یک طبقه یا بخش خاصی از سازمان محدود نمی شود. مدیریت ناب در سطح سازمانی انجام می شود نه در سطح دپارتمان. بنابراین، برای سازمانی که می‌خواهد خود را بهبود بخشد، اطمینان حاصل می‌کند که ورودی‌های هر بخش یا تیم گرد هم می‌آیند، تجزیه و تحلیل می‌شوند و بیشتر پردازش می‌شوند. این به کارمندان احساس تعلق می دهد و آنها احساس می کنند بخشی از شرکت هستند.

رضایت کارکنان

سازمان ها زمانی عملکرد خوبی دارند که کارکنانشان از شغل خود راضی باشند. افزایش بی مورد در کار آنها به دلیل اشتباهات در فرآیند می تواند باعث شود آنها احساس فشار کنند و آنها را دلسرد کند.

تولید ناب به حذف چنین خطاهایی کمک می کند و در نتیجه بهره وری و رضایت کارکنان را افزایش می دهد.

حسن نیت

سرقفلی با توانایی یک شرکت برای برآوردن به موقع نیازهای بازار حاصل می شود. با فرآیند ناب، اکثر مسائل مانند مدیریت موجودی، ذخیره سازی محصول و مدیریت انبار در حداقل سطح تنظیم می شوند. این امر به شرکت دست برتر را در مدیریت کلی می دهد و شرکت را کاملاً از این مسائل رها می کند.

بنابراین این شرکت قادر است بیشتر بر روی ارضای خواسته های بازار تمرکز کند، محصولات را به موقع به مقصد برساند و به روش های نوآورانه تر به مشتریان کمک کند.

نتیجه

مشاور تولید ناب یا مدیریت بیشتر راهنمای سفر سازمان ها به سمت بهره وری است. بیش از یک فرآیند باید در قالب یک فلسفه مدیریت ارائه شود که به دلیل آن هر فرد درگیر می شود و در نتیجه به یک محیط مولد کمک می کند.

https://wisdomplexus.com/blogs/lean-manufacturing-benefits/

راهنمای خرید ...
ما را در سایت راهنمای خرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مرید خدا moridkhoda بازدید : 253 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 14:51

هدف استراتژی بازاریابی ایجاد و تقویت یک شرکت در بازار، تعیین موقعیت آن در ذهن هدف و ایجاد ارزشی است که نیازها، خواسته ها و انتظارات آن را برآورده کند.

استراتژی بازاریابی شما باید نحوه دستیابی به اهداف بازاریابی خود را مشخص کند. ابتدا در بلند مدت (5 تا 10 سال) ساخته می شود تا در میان مدت (3 سال) و کوتاه مدت (1 سال) کاهش یابد. استراتژی بازاریابی شما می تواند به یک کسب و کار به عنوان یک کل، به یک بخش بازار هدف یا به یک محصول خاص مرتبط باشد.

و برای استقرار آن بر پایه ای واقعاً محکم، مهم است که آن را بر اساس تجزیه و تحلیل واضح، دقیق و کامل از بازار آن قرار دهیم. بدون این، ما در معرض خطر تعریف اهداف به صورت کاملاً تصادفی و در نهایت ... عدم دستیابی به آنها هستیم!

ما همچنین در مورد استراتژی های ارتباطی، استراتژی های وب یا استراتژی های مشتری صحبت می کنیم. اینها کاملاً متمایز هستند اما نقاط مشترکی نیز دارند. در هر صورت همیشه با رسمی شدن یک برنامه استراتژیک است که اجرای آنها آغاز می شود.

ارزش افزوده تیم بازاریابی ما انجام ممیزی کامل بازار برای مشتریان خود است. یک هدف اصلی داشتن داده های کمی، عینی و قابل تایید در بازار آنها است.

برای این کار به لطف ابزارهای فوق العاده قدرتمند گوگل از روشی دقیق استفاده می کنیم. آنها اسکن جزئیات تحقیقات و انتظارات مشتریان را ممکن می سازند. اگر علاقه مند هستید، ابتدا تشخیص رایگان خود را بخواهید.

تشخیص خود را بپرسید ⇒

مشتریان بیشتری از طریق سایت خود بدست آورید

مثال: استراتژی بازاریابی مک دونالد

مک دونالد می خواهد به یک هدف جدید یعنی بزرگسالان برسد. این شرکت نه تنها می خواهد کودکان بلکه نوجوانان و کارگران جوان را نیز جذب کند.

پس از تعیین این هدف، فست فود زنجیره ای معروف باید طراحی همبرگرهای خود را دوباره تعریف کند تا آنها را با ذائقه و خواسته های بزرگسالان تطبیق دهد. پس از طراحی همبرگرهای جدید، باید با مشتریان «طعمه» ارتباط برقرار کنید.

مک‌دونالد سپس تبلیغات را در تلویزیون، سینما، وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی پخش می‌کند... این پخش در طول برنامه‌ها و فیلم‌های مورد قدردانی بزرگسالان، بازار هدف جدید آن، انجام می‌شود. این شرکت محتوای پیچیده تری را در آنجا نمایش می دهد. از جمله نتایج اصلی که می‌خواهد به آن دست یابد: انتقال تصویری که در آن فرد بزرگسال شناسایی می‌کند.

استراتژی بازاریابی برای رسیدن به اهداف

در این مثال می بینید که استراتژی بازاریابی از تعریف یک هدف جدید، بزرگسالان، به ارتباطات، توزیع تبلیغات می رود.

توسعه استراتژی بازاریابی شما

شرکت شما باید ارزش ایجاد کند و در عین حال برای کسب و کار خود سود ایجاد کند. پیش از این، یک محصول ایجاد می شد و سپس بدون تعیین اینکه مشتری هدف چه کسی بود، به بازار عرضه می شد. در آن زمان بازارها تا اشباع شدن فاصله داشتند و معلوم بود که عرضه به فروش خواهد رسید.

در عصر دیجیتال، در یک اقتصاد بسیار رقابتی، عرضه بیش از حد وجود دارد. مشتری انتخاب گسترده ای از محصولات مشابه برای رفع نیازهای خود دارد. سپس تقاضا به بازارهای خرد منفجر می شود که باید به آنها یک پیشنهاد هدفمند ارائه دهید. بازاریابی در حال حاضر در تمام سطوح زنجیره ایجاد ارزش درگیر است:

  • قبل از تولید، برای تعیین هدف و نحوه رسیدن به آن (بازاریابی استراتژیک)
  • در طول طراحی، محصول، قیمت و روش توزیع خود را تعیین کنید
  • پس از تولید، برای ارتباط با مشتریان بالقوه و مشتریان خود

ایجاد ارزش: توالی مراحل بازاریابی استراتژیک و تاکتیکی

انتخاب ارزش شما توسط بازاریابی استراتژیک شما تعیین می شود که بازار شما را تقسیم بندی می کند، مشتریان هدف شما را تعیین می کند و موقعیت شما را مشخص می کند.

پس از مشخص شدن این نکات، استراتژی کسب و کار خود را با ایجاد محصول جدید خود، تعیین قیمت و ابزار توزیع آن تنظیم کنید. این نقاط با ایجاد ارزش مطابقت دارد.

در نهایت، با کمک نیروی فروش، ترفیع و تبلیغات خود، باید ارزش خود را به اشتراک بگذارید، آن را شناخته و مشتریان خود را جذب کنید.

واضح است که بازاریابی در سراسر این فرآیند تعریف، ایجاد و انتقال ارزش دخالت می کند.

استراتژی بازاریابی شما باید قبل از ایجاد محصول شما تعریف شود. فعالیت های تجاری شما در یک برنامه بازاریابی استراتژیک شکل می گیرد.

توسعه استراتژی بازاریابی شامل 5 مرحله است:

  • تجزیه و تحلیل فرصت ها در بازار شما (موجود یا در حال ایجاد)
  • مشتریان خود را هدف قرار دهید
  • قرار دادن پیشنهاد شما
  • تعیین یک برنامه عملیاتی (آمیخته بازاریابی)
  • کنترل و بازنگری پیشنهاد شما

استراتژی شما نباید متوالی از تصمیمات مجزا باشد، بلکه یک جهت گیری باشد

عمومی. باید تمام تلاش هایی را که برای دستیابی به اهداف شما انجام می شود مشخص کند. باید تا حد امکان واضح، دقیق و مختصر توصیف شود.

نکته مهم: به یاد داشته باشید که همیشه استراتژی بازاریابی خود را با درگیر کردن کارمندان بخش های مختلف (مالی، تولید، ارتباطات، دیجیتال و غیره) توسعه دهید. همه بخش‌های شما باید در این کار مشارکت داشته باشند، زیرا همه به بازاریابی شما توجه دارند و می‌توانند آن را غنی کنند.

  • چگونه استراتژی خود را با مشارکت بخش های مختلف غنی کنید
  • با تولید بررسی کنید که بتوانید نیازهای تجاری خود را پشتیبانی کنید
  • با نمایندگان خود صحبت کنید تا تلاش های آنها را هدایت کنید
  • اطمینان حاصل کنید که تمام ارتباطات شما با استراتژی بازاریابی شما سازگار است
  • با اولین نیروی خود، کارکنانتان، از هرگونه کمبود بهره وری و انگیزه اجتناب کنید

توجه: همانطور که در بالا ذکر شد، در 5 مرحله یک استراتژی بازاریابی موفق، مرحله اول کاملاً حیاتی است زیرا همه موارد دیگر را مشروط می کند. شما همیشه باید با تجزیه و تحلیل دقیق بازار خود شروع کنید. در غیر این صورت، خطر رفتن در مسیر اشتباه را دارید. نتیجه: شما زمان، پول و … اعتبار زیادی را در نظر مشتریان خود از دست خواهید داد.

اهمیت محتوای بازاریابی محور برای سئو

اینترنت اکنون بخشی از زندگی روزمره ما شده است. در 2 دهه این مجموعه به یک استاندارد تبدیل شده است. آیا می توانید بدون یک وب سایت اختصاصی تجارت کنید؟

دسترسی به اطلاعات هرگز به این آسانی نبوده است. شرکت ها علاقه مندی اینترنت را برای دیده شدن خود درک کرده اند. اما همچنین، رقابت افزایش یافته است. هر روز هزاران سایت، میلیون ها صفحه ایجاد می شود.

هدف آنها؟ تا جایی که ممکن است برای جذب هر چه بیشتر مشتریان بالقوه به خوبی ارجاع دهید.

برای این، برخی اطمینان حاصل می کنند که تا حد امکان با کیفیت هستند. اما این دیگر کافی نیست. سپس موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی وارد عمل می شوند.

موتور جستجو همانطور که از نامش پیداست نرم افزاری است که به شما امکان جستجوی اطلاعات در اینترنت را می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمات کلیدی را تایپ کنید و موتور صفحاتی را که به احتمال زیاد درخواست را برآورده می کنند را نشان می دهد (این صفحات معمولاً بیشترین بازدید را دارند).

علاقه شرکتی که می خواهد به راحتی پیدا شود این است که به خوبی در این موتورهای جستجو قرار گیرد. باز هم، برای این امر مهم است که یک استراتژی بازاریابی دیجیتال جامد را اجرا کنید.

و همه چیز با یک استراتژی بازاریابی محتوای خوب شروع می شود. شما باید زمینه واژگانی صفحه ای را که می خواهید برجسته کنید غنی کنید.

در نتیجه، اگر محتوا با کلمات کلیدی جستجو شده مطابقت داشته باشد، صفحه ما شانس بهتری برای نشان دادن موقعیت مناسب خواهد داشت. کلمات کلیدی باید به خوبی انتخاب شوند، اما همچنین باید مطابق با تمام محتوای یک سایت سازگار باشند.

همچنین یک وب سایت نیز باید سریع نمایش داده شود و ایمن باشد، در غیر این صورت موتور جستجو پیامی را به کاربر نشان می دهد که می تواند به سرعت سایت را ترک کند، زیرا از ترس آلوده شدن به ویروس یا موارد دیگر می تواند.

تغذیه منظم سایت همچنین راهی برای اطمینان از بهترین سئو ممکن به دلیل محتوای غنی و عمیق است. هر چه محتوای بیشتر باشد، احتمالاً کلمات کلیدی انتخاب شده بیشتری جستجو می شوند و ترافیک مورد نظر را برای شما به ارمغان می آورند. پیوند بالا به وضوح نشان می دهد که چگونه می توان بهترین سئوی ممکن را داشت تا در برزخ نتایج گوگل گم نشوید.

وب به قدری گسترده است که بسیاری از سایت ها عملاً قابل مشاهده نیستند. دلیل ؟ آنها رمزهای احترام برای قرار گرفتن در بین رهبران را نمی دانند. پس از به دست آوردن این موارد، مشاهده خواهید کرد که تغییر صورت می گیرد. ترافیک شما افزایش می یابد و مهمتر از همه، تعداد مخاطبین واجد شرایط به دست می آید.

برای کمک به تجزیه و تحلیل مشتریان، رقبا و فرصت های شما، می توانیم یک حسابرسی کامل از بازار شما انجام دهیم. داده‌های فوق‌العاده قابل اعتمادی دریافت خواهید کرد که منبع فوق‌العاده‌ای برای ایجاد استراتژی بازاریابی شما از A تا Z خواهد بود.

  • تشخیص خود را بپرسید ⇒
  • مشتریان بیشتری از طریق سایت خود بدست آورید
  • مقالات تکمیلی در مورد استراتژی بازاریابی

یکی از سلاح های بازاریابی مورد علاقه من را کشف کنید: ارجاع طبیعی وب سایت ها. چرا ؟ زیرا این یکی از سودآورترین تکنیک های بازاریابی است که همه رسانه ها با هم ترکیب شده اند.

جستجوی حیوانات خانگی برای بسیاری از فروشندگان یک مشکل است. با این حال، رشد کسب و کار شما ضروری است. خوشبختانه اجرای یک استراتژی سنجیده و روش های مدرن به شما این امکان را می دهد که آن را مانند یک بازی انجام دهید.

شما می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید یا آن را گسترش دهید. بازاریابی سرگرمی شما نیست یا می خواهید مهارت های جدیدی برای ایجاد کسب و کار خود بیاموزید.

راهنمای خرید ...
ما را در سایت راهنمای خرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مرید خدا moridkhoda بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 19:00

کسب حرفه ای به عنوان یک حرفه ای تجارت پس از اتمام تحصیلات عالی در زمینه رهبری سازمانی به صورت آنلاین فرصتی برای تمرکز بر بهبود اثربخشی شرکت فراهم می کند. اثربخشی سازمانی به کارایی یک کسب و کار مربوط می شود. با این حال، یک حرفه ای باید بر خدمات با کیفیت نیز تمرکز کند. کلید اثربخشی سازمانی استفاده از ابزارها و استراتژی های مناسب برای دستیابی به یک هدف خاص است.

1. از منابع انسانی استفاده کنید

بخش منابع انسانی هر شرکتی نقش اساسی در اثربخشی سازمانی یک شرکت دارد. به گفته فوربس، برای بهبود عملکرد سازمان پرسنل منابع انسانی با کمک به طراحی استراتژی های کسب و کار جدید، به اثربخشی سازمانی کمک می کنند. از آنجایی که متخصصان منابع انسانی در یک شرکت نقش اساسی در استخدام کارکنان جدید دارند، بر اهداف شرکت نیز تأثیر می گذارند.

متخصصان منابع انسانی را در طراحی و اجرای تغییرات درون شرکت برای بهبود سازمان مشارکت دهید. آنها دیدگاه های منحصر به فردی را ارائه می دهند که رهبران ممکن است نادیده گرفته شوند و نقش فعالی در شناسایی افراد حرفه ای مناسب برای موقعیت های جدید در شرکت ایفا کنند.

2. تمرکز بر آموزش و رشد

رهبری سازمانی نیازمند اقدامات فعال برای کار با گروه ها و افراد مختلف است. یک رهبر باید قبل از برنامه ریزی برای بهبود اثربخشی سازمان، نقاط قوت و ضعف متخصصان مختلف را درک کند.

قبل از ایجاد هرگونه تغییر در شرکت، آموزش افراد حرفه ای در زمینه های مختلف کسب و کار را در نظر بگیرید. در مورد توانایی ها، مهارت ها و نقاط قوت آنها اطلاعات کسب کنید. نقاط ضعف آنها یا زمینه هایی را که متخصصان خاص هنگام کار به عنوان تیم با مشکل مواجه می شوند، شناسایی کنید.

پس از شناسایی نقاط قوت و ضعف متخصصان با سوابق تحصیلی مختلف، با ایجاد تیم های موثر بر رشد شرکت تمرکز کنید. تیم هایی با مهارت ها و نقاط قوت مکمل ایجاد کنید. متخصصان را تشویق کنید تا برای رسیدن به اهداف خاص کار کنند و بر اساس مهارت‌ها، دانش و پیشینه‌شان تکالیف بدهند. کارآمدی در یک شرکت مستلزم درک متخصصان مختلف و نقش آنها در کسب و کار و همچنین راه هایی برای بهبود توانایی های آنها یا استفاده از مهارت های منحصر به فرد است.

3. مشتریان را در ذهن نگه دارید

اثربخشی سازمانی تنها زمانی خوب عمل می کند که نیازها و علایق مشتریان را ارزیابی کند. نشریه ملی آکادمی ها بیان می کند که مدیریت کیفیت به اندازه کارایی کلی شرکت مهم است. اگر یک حرفه ای محصول یا خدمات با کیفیتی ارائه نکند، مشتریان به دنبال جایگزین هایی برای نیازها و اهداف خود هستند.

از مشتریان بخواهید نظرسنجی ها را پر کنند یا به سؤالات مربوط به خدمات ارائه شده پاسخ دهند. دریابید که مشتریان از شرکت چه می خواهند یا خدماتی که برای نیازها و اهدافشان ارزشمندتر هستند. برای کسب‌وکارهایی که تعامل مستقیم با مشتری دارند، گزینه‌های ناشناس را برای مشتریان فراهم کنید تا شکایات خود را پر کنند یا بازخورد ارائه کنند.

از صفحات رسانه های اجتماعی یا سایر ابزارهای آنلاین برای دریافت بازخورد از مشتریان استفاده کنید. به مشتریان اجازه دهید نظرات خود را بنویسند یا با پرسیدن سوالات در رسانه های اجتماعی یا وبلاگ شرکت به نقاط ضعف شرکت اشاره کنند.

4. روی خدمات یا محصولات با کیفیت کار کنید

اگرچه مشتریان در اثربخشی یک شرکت نقش دارند، یک کسب و کار باید سطح مناسبی از کیفیت را برای محصولات یا خدمات ارائه شده نیز شناسایی کند. نکته کلیدی تمرکز بر تعادل کیفیت با راه حل های مقرون به صرفه است. هدف هر کسب و کاری بهبود محصولات بدون تجاوز از بودجه یا محدوده قیمت تعیین شده است.

رهبری سازمانی مستلزم مشارکت فعال در فرآیندهای تصمیم گیری است. در مورد بهبود محصولات بدون افزایش هزینه مواد، از متخصصان در زمینه های مختلف کسب و کار راهنمایی بخواهید. در مورد راه هایی برای کاهش زمان مورد نیاز برای دستیابی به اهداف خاص بدون کاهش کیفیت محصول یا خدمات نهایی بحث کنید.

با درگیر کردن متخصصان مختلف از حوزه های مختلف در فرآیند تصمیم گیری، یک رهبر دیدگاه ها و ایده های متعددی در مورد راه های بهتر برای بهبود سازمان به دست می آورد.

5. از فناوری استفاده کنید

ابزارهای فناورانه نقش اساسی در کارایی و اثربخشی یک شرکت دارند. از رایانه ها، تبلت ها یا گوشی های هوشمند برای بهبود کارایی شرکت استفاده کنید. از نرم‌افزار یا ابزارهای اشتراک‌گذاری برای به‌روز نگه داشتن اعضای مختلف تیم از وضعیت پروژه استفاده کنید، حتی زمانی که فعالانه روی بخش خاصی از پروژه کار نمی‌کنند.

برای تعیین بهترین راه‌ها برای محافظت از کسب‌وکار و اطلاعات مشتری بدون تجاوز از بودجه تعیین‌شده، با متخصصان فناوری کار کنید. از برنامه های نرم افزاری که به طور خاص برای بهبود کارایی یا اثربخشی در دفتر طراحی شده اند، استفاده کنید. به عنوان مثال، از صفحات گسترده برای سازماندهی بهتر استفاده کنید یا یک سیستم اداری برای به اشتراک گذاری اطلاعات بین اعضای تیم یا افراد مختلف راه اندازی کنید.

حرفه ای در تجارت

اثربخشی سازمانی یک استراتژی تجاری است که برای بهبود کارایی شرکت بدون کاهش کیفیت محصولات یا خدمات طراحی شده است. رهبر با کار با متخصصان در زمینه های مختلف یا در سطوح مختلف آموزشی، ایده های جدیدی را برای کمک به کاهش هزینه ها، بهبود محصول و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان به دست می آورد.

راهنمای خرید ...
ما را در سایت راهنمای خرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مرید خدا moridkhoda بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 2:48

توسعه نرم افزار چابک از تکرار برای بهبود شیوه های چابک استفاده می کند. بیش از آن، تیم های توسعه از اصول چابک برای ارتقای خود سازماندهی استفاده می کنند. بهبود چارچوب اسکرام منجر به بهبود در تحویل سریع و نتایج محصول از طریق تکرار می شود.

اما چابک بودن زمانی که با این رویکرد آشنا نیستید می تواند چالش برانگیز باشد. اعضای تیم به یک ابزار پل زدن نیاز دارند. یک ابزار پل زدن مانند فعالیت های تیم سازی مجازی از فعالیت های یادگیری جدید پشتیبانی می کند. یادگیری جدید روش های جدیدی از تفکر را ترویج می کند که باعث بهبود مستمر می شود. وارد شوید، بازی های چابک!

بیاموزید که چگونه این بازی‌ها می‌توانند از تیم‌سازی پشتیبانی کنند و حل مسئله را برای فرآیندهای توسعه نرم‌افزار بهتر ترویج کنند و به دنبال کدام بازی‌های چابک باشید.

بازی های چابک چیست؟

بازی ها برای تیم سازی چابک بازی های آنلاینی هستند که کل تیم ها می توانند بازی کنند. این بازی ها برای فعالیت های تیم سازی ساخته شده اند. آنها با ترغیب همه افراد به سمت یک هدف مشترک به پرورش تیم های موثر کمک می کنند. وقتی تیم‌های چابک سرشان را جمع می‌کنند، به طور مؤثر ارتباط برقرار می‌کنند و یادگیری جدید را به دست می‌آورند، همه برنده می‌شوند - از جمله صاحبان محصول.

بازی‌های تیم‌سازی با تشویق چشم‌انداز جدید از طریق تمرین‌های تیم‌سازی، نوآوری را هدایت می‌کنند. بازی های چابک سرگرم کننده هستند، اما کاربردی نیز هستند. این رویکرد عملی اعضای تیم را قادر می سازد تا رفتارهای جدیدی را اتخاذ کنند.

وقتی تیم ها بازی های چابک انجام می دهند، روش های کاری بهتری را در توسعه نرم افزار پیاده سازی می کنند. بازی های چابک از تشکیل تیم از طریق فعالیت های یادگیری جدید و تکرار پشتیبانی می کنند.

در نهایت، بازی‌های چابک ارتباطات خوب و خودسازماندهی تیم‌های DevOps را تقویت می‌کنند. نتیجه انجام بازی های چابک این است که اعضای تیم شما با سرعت بیشتری نرم افزار چابک را جذب می کنند.

از آنجایی که تیم‌های چابک مهارت‌های حل مسئله خود را بهبود می‌بخشند، مزایای متعددی را به دست می‌آورند که اگر از روش‌شناسی چابک یا این بازی‌های چابک استفاده نمی‌کردند، ممکن بود در این مسیر به خطر بیفتد.

انواع بازی های چابک

بازی های چابک: دختری که صورتش را با یک GIF جوهر سیاه پاک می کند

چندین بازی چابک وجود دارد که می توانید از آنها برای آشنایی تیم های جدید با نرم افزار چابک استفاده کنید. Tastycupcakes بسیاری از این بازی‌های ساده را به‌عنوان یخ‌شکن توسعه داده است، که درون‌گراها را تشویق می‌کند تا به طور کامل‌تر در تمرین‌های اسکرام شرکت کنند. این بازی‌ها همچنین به ایجاد مهارت‌های چندوظیفه‌ای در محیط‌های DevOps با فشار بالا کمک می‌کنند، که هر مربی چابکی از استفاده از آن خوشحال خواهد شد.

اکنون که مقدماتی برای کمک به درک تفکر پشت بازی‌های چابک دارید، احتمالاً مشتاق هستید که بدانید چه نوع بازی‌هایی را می‌توانید برای ایجاد کار گروهی انجام دهید.

در اینجا چند بازی چابک برای تحریک اشتها آورده شده است. این لیست از بازی‌ها از کوتاه‌ترین تا طولانی‌ترین زمان‌های بازی، هر کدام هدف خاص خود را دارند.

1. بازی نوار شکلات

بازی شکلات میله برای تیم های جدید که با تمرینات چابک آشنایی ندارند ایده آل است. با انجام این بازی و یادگیری بیشتر در مورد تکرار، کار تیمی بهبود می یابد. کل تیم ها همچنین می توانند این بازی را انجام دهند تا بفهمند چگونه می توان بازخورد مشتری را در گذشته نگر خود ادغام کرد.

شما می توانید بازی را شخصا انجام دهید یا یک بازی آنلاین با تیم های راه دور انجام دهید.

بازی شکلات میله به عنوان یک شبیه سازی اسکرام کار می کند. هدف این است که یک شکلات تخته ای بسازید که گویی از صاحب محصول دستورالعمل می گیرید. تیم های توسعه مدیر محصول خود را انتخاب می کنند که می تواند مالک محصول نیز باشد. بقیه تیم چابک مشتری هستند.

صاحب محصول به عنوان یک تسهیل کننده عمل می کند و به اعضای تیم دستور می دهد تا یک شکلات تخته ای بسازند که برای بازار هدف جذاب باشد. این شکلات تخته ای باید خوشمزه باشد و می توان آن را از شکلات تلخ، شکلات شیری یا شکلات سفید تهیه کرد.

علاوه بر این، تیم می تواند طیف وسیعی از مواد پرکننده را برای بهبود محصول خود انتخاب کند. تاپینگ‌ها و سایر ویژگی‌های منحصربه‌فرد نیز وارد بازی می‌شوند، زیرا تیم‌ها می‌توانند ویژگی‌های ارگانیک یا بدون گلوتن را داشته باشند که به بازاری خاص پاسخ می‌دهند.

پس از هر بار تکرار، مدیر پروژه بازخورد مشتری را به تیم ارائه می دهد. مشتریان می‌توانند در صورت تأیید شکلات ساخته شده توسط تیم چابک، به تیم توسعه نرم‌افزار (یا تیم ایجاد میله شکلات) برای خلقت خود تشکر کنند. مشتریان همچنین می‌توانند در صورتی که مراحل اولیه ساختن نوار شکلات خود را دوست ندارند، به اعضای تیم احترام بگذارند.

کار تیمی شامل ثبت پاسخ های مشتریان برای تغییرات قبل از تکرار بعدی است که شامل پر کردن نوار شکلات می شود. اعضای تیم به ساختن نوار شکلات خود ادامه می‌دهند و مواد پرکننده و رویه‌ها را اضافه یا کم می‌کنند تا زمانی که اکثر مشتریان از ساخت آنها راضی باشند.

همانطور که می بینید، بازی شکلات بار شامل تکرارهای تکراری بر اساس بازخورد مشتری است که هدف این بازی چابک است.

2. چگونه در آغوش بگیریم

How to Hug یک بازی ساده برای بهبود همکاری تیمی است، به خصوص در یک تیم از راه دور. نحوه در آغوش گرفتن یک یخ شکن عالی هنگام معرفی اعضای جدید تیم است.

تیم اسکرام می تواند به صورت آنلاین به این فعالیت تیم سازی چابک دسترسی داشته باشد. کل تیم عکس های خود را برای نمایش در حلقه مجازی How to Hug آپلود می کنند. سپس کل تیم می تواند به قرار دادن تصویر خود در مرکز دایره رأی دهد.

هنگامی که تیم چابک یک تصویر مرکزی داشت، بقیه اعضا تصاویر خود را حرکت می دهند تا تصویر اسکرام مستر را در مرکز دایره لمس کنند.

همه این فرصت را دارند که تصویر خود را در مرکز دایره قرار دهند و تیم این روند را تکرار می کند. اگرچه یک بازی ساده است، اما یکی از آن فعالیت‌های تیم‌سازی مجازی است که خنده‌های زیادی را به همراه دارد. اعضای تیم در این جلسه در آغوش گرفتن مجازی با همکاری و پیوند تیمی که به ایجاد یک تیم عالی کمک می کند، در مورد یکدیگر یاد می گیرند.

3. بازی نقطه توپ

هدف در بازی Ball Point این است که تیم اسکرام پروژه های چابک را بهتر هدایت کند. با درک فرآیند تولید چابک، تیم اهمیت خود سازماندهی را درک می کند. خود سازماندهی سنگ بنای ایجاد فرآیندهای اسکرام است که کار می کنند تا کل تیم بتواند در تکرار موثر شرکت کند.

کل تیم ها می توانند این بازی را به صورت فیزیکی یا آنلاین با استفاده از نمادهای بازی روی تخته سفید مجازی انجام دهند.

هدف مشترک این است که تیم یک توپ یا چند توپ را در اطراف میز حرکت دهد. اعضای تیم باید همه یک بار توپ یا توپ را لمس کنند. پس از اینکه یکی از اعضای تیم توپ را لمس کرد، نفر بعدی نیز باید همین کار را انجام دهد. اگر تیم اسکرام با موفقیت توپ را دور میز حرکت دهد، یک امتیاز کسب می کند.

هر دوی سرعت به مدت سه دقیقه طول می کشد و کل تیم باید در پنج اسپرینت شرکت کنند تا ببینند چه کسی برنده بازی توپ پوینت است. در طول اولین دوی سرعت، تیم درباره استراتژی خود بحث می کند و یادداشت برداری می کند تا پیش بینی کند که در دقیقه اول چند امتیاز به دست می آورد.

دقیقه دوم شامل حرکت دادن توپ به دور میز است. تیم اسکرام امتیازات و آموخته های جدید خود را در دقیقه سوم ثبت می کند.

با پیشرفت بازی، کار گروهی تشدید می شود زیرا اعضا توپ های بیشتری را در دورهای سرعتی زیر اضافه می کنند. همانطور که تیم به طور همزمان توپ ها را پاس می دهد، بازی پیچیده تر می شود. در فرآیند تکرار به تفکر بیشتری نیاز است زیرا اعضای تیم تلاش می کنند امتیازات خود را افزایش دهند. پس از هر دور، تیم ها در یک بازنگری کوتاه به گذشته شرکت می کنند تا ببینند از چه تاکتیک هایی می توانند برای کسب امتیاز بیشتر در سرعت بعدی استفاده کنند. ساده ولی موثر!

4. برج مارشملو

این یک فعالیت تیم سازی حضوری است و تیم به چند منبع نیاز دارد:

  • اسپاگتی خشک
  • یک متر نوار چسب
  • یک گز رشته
  • مارشمالو

اعضای تیم باید در گروه های چهار نفره در این فعالیت آموزشی شرکت کنند. استاد اسکرام 20 قطعه اسپاگتی را به همراه سایر مواد به هر تیم می دهد.

هدف در اینجا ساختن بلندترین برج مارشمالو با این موارد است. برج مارشمالو باید مستقل باشد و اعضای تیم باید همه مارشمالوها را در بالای سازه قرار دهند. برخی از بازی های چابک از یک مارشملو استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر اعداد مارشمالو را با چوب اسپاگتی مطابقت می دهند.

به ناچار برج فرو می ریزد زیرا تیم مارشمالو را بالای سر قرار می دهد. اما هدف شبیه سازی گذشته نگر اسکرام از طریق چندین تکرار است. کل تیم باید به سرعت از طریق ارتباط و همکاری خوب دوباره جمع شود تا هر دور متوالی را بهبود بخشد.

مفهوم ساده به نظر می رسد، اما اجرای آن فریبنده است. تیم ها باید به سرعت با یکدیگر همکاری کنند و مطمئناً در آخرین ثانیه شاهد فروریختن برج های زیادی خواهید بود زیرا تیم ها برای قرار دادن مارشمالو در بالای سازه های خود تلاش می کنند.

اما، چالش را چندین بار تکرار کنید، و خواهید دید که تیم‌ها رویکردهای خود را برای همکاری اصلاح می‌کنند و خلاقیت‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند.

5. بازی LEGO Flow

بازی LEGO Flow بر روی شبیه سازی اسکرام تمرکز دارد. تیم‌های چابک یک تقویم ظهور مجازی لگو می‌سازند تا موارد کاری را در یک گردش کار کارآمد به تفصیل شرح دهد. هر بخش از گردش کار شامل بازیگران نقش خاصی است.

هدف مشترک ساخت اقلام، یافتن شماره تقویم ظهور زیر (تجزیه و تحلیل) و سپس شناسایی مجموعه‌ای از قطعات لگو است که باید با منبع تامین (تامین‌کنندگان) همسو شوند.

تیم اسکرام با پیشرفت در بازی آیتم LEGO را می سازد (سازندگان). اعضای تیم باید در تکرار ثابت شرکت کنند تا مشخص کنند که آیا ساخت برای نمایندگان بازار یا صاحب محصول (پذیرندگان) درست و قابل قبول است یا خیر.

راهنمای خرید ...
ما را در سایت راهنمای خرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مرید خدا moridkhoda بازدید : 344 تاريخ : جمعه 19 فروردين 1401 ساعت: 13:57

اصطلاحات تخصصی صنعت کمک می‌کند تا نام‌ها را در چهره‌های متعدد مفاهیم و استراتژی‌های نوآوری قرار دهیم. متأسفانه، به بسیاری از انتزاعات مرتبط با مدیریت نوآوری نیز کمک می کند. تفاوت بین استراتژی اقیانوس آبی و اقیانوس قرمز در درجه اول در بازار هدف نهفته است. استراتژی اقیانوس آبی بازار جدیدی را باز می کند. استراتژی اقیانوس سرخ در فضای موجود رقابت می کند.

آشنا بنظر رسیدن؟ اقیانوس آبی و اقیانوس قرمز هر نوع استراتژی نوآوری را توصیف و توضیح می دهند. پست وبلاگ ما را به یاد دارید که تفاوت بین نوآوری پایدار و مخرب را توضیح می دهد؟ خوب، اگر این استراتژی نوآوری 101 بود، این استراتژی نوآوری 102 است. به عقب خوش آمدید، دانش آموزان متعهد، امروز ما در مورد مثال های استراتژی اقیانوس آبی در مقابل اقیانوس قرمز بحث خواهیم کرد، و ما انتظار داریم همه شما بهترین رفتار خود را داشته باشید. امیدواریم که شما را به یاد آن معلم جایگزین وحشتناکی که همه ما در دبیرستان داشتیم، نینداخته باشد.

مثال‌هایی از استراتژی اقیانوس آبی

هنگام جستجوی مثال‌های استراتژی اقیانوس آبی در مقابل اقیانوس قرمز، احتمالاً بارها و بارها با چند مورد مشابه روبرو می‌شوید. آمازون معمولاً به دلیل شروع کتابفروشی جایگزین، در صدر جدول قرار دارد و پس از اوبر. آمازون یک نمایش ایده آل است. آمازون با انجام برخی تجزیه و تحلیل رقبا و اضافه کردن تئوری اقیانوس آبی، یک پیشنهاد منحصر به فرد در بازاری ایجاد کرد که هنوز وجود نداشت. همه چیز با تجزیه و تحلیل رقبا شروع می شود. با این حال، اوبر نمونه ای از استراتژی اقیانوس آبی نیست. همانطور که به مثال‌های زیر نگاه می‌کنید، سعی کنید خودتان نتیجه‌گیری کنید که چرا این اتفاق افتاده است.

رادیو جیبی

روزی روزگاری، داشتن رادیو کار پرهزینه ای بود. شرکت‌هایی مانند RCA برای ایجاد رادیوهای باکیفیت برای مصرف‌کنندگان رده بالا سخت تلاش کردند. بسیاری از مردم قادر به خرید این رادیوهای مجلل معمولی نبودند. سونی با احساس شکست RCA در تشخیص ارزش بازار پایین، یک رادیو قابل حمل ارزان قیمت معرفی کرد. این بازار عمدتاً برای نوجوانان عرضه می شد، بازاری که قبلا نادیده گرفته شده بود. علیرغم کیفیت صدای ضعیف تر TR-63، موفقیت بزرگی بود.

iTunes

قبل از ظهور iTunes اپل، مردم سی‌دی می‌خریدند یا CD-R را با سایت‌هایی مانند Napster می‌نوشتند که mp3‌های قابل دانلود را ارائه می‌کردند. درسته بچه ها مردم با دایناسورهای خود به نزدیکترین دهکده با یک فروشگاه ضبط می‌رفتند تا لوح‌های فشرده تهیه کنند. این تا زمانی است که iTunes صحنه را با یک جایگزین مقرون به صرفه مختل کرد. شوخی توجه به این نکته مهم است که مثال اینجا iTunes است، نه iPod. آی پاد از اولین پخش کننده mP3 قابل حمل موجود فاصله داشت. در واقع، سخت افزار (iPod) تقاضا برای نرم افزار (iTunes) را ایجاد کرد. بنابراین، یک بازار کاملاً جدید متولد شد.

چک لیست استراتژی اقیانوس آبی

اگر تصمیم نگرفته اید که چرا Uber نمونه ای از استراتژی اقیانوس آبی نیست، سعی کنید آن را از طریق چک لیست زیر اجرا کنید:

  • آیا بازاری را ایجاد کرد که قبلاً وجود نداشت؟
  • آیا تمایز و مقرون به صرفه بودن را با شکستن مبادله ارزش و هزینه دنبال می کند؟
  • آیا رقابت وجود ندارد یا نامربوط؟

طبق چک لیست بالا، اوبر در همه حساب ها معیارهای اقیانوس آبی را برآورده نمی کند. با این حال، به عنوان یک تمایز عالی بین مثال‌های استراتژی اقیانوس آبی در مقابل اقیانوس قرمز عمل می‌کند.

نمونه های استراتژی اقیانوس سرخ

اوبر

اوبر در سانفرانسیسکو به عنوان یک سرویس خودروی مشکی بر اساس تقاضا راه اندازی شد. بازار حمل و نقل مجلل و بر اساس تقاضا برای مدت طولانی وجود داشته است. خدمات خودروهای لوکس بر آن فضا مسلط بودند، اما از طریق یک اپلیکیشن قابل دسترسی نبودند. این تمایز منجر به حذف موفقیت آمیز سهم بازار از خدمات خودروهای سیاه و لیموزین شد. برخی استدلال می کنند که اوبر یک نوآوری مخرب است و بنابراین، یک نمونه استراتژی اقیانوس آبی است. با این حال، از یک بازار موجود بهره برداری کرد و از نظر استراتژیک تمایز را بر مقرون به صرفه بودن اولویت قرار داد و از مبادله ارزش و هزینه فعلی حمایت کرد.

بزرگنمایی

هنگامی که Zoom راه اندازی شد، پلتفرم های چت تصویری به دور از ایده جدید بودند. با این وجود، زوم در رقابت بسیار موفق بوده است. این بهره برداری از بازار از طریق دسترسی و مقرون به صرفه بودن به دست آمد. طراحی ساده زوم تجربه کاربری بسیار برتری را ایجاد می کند. البته، این واقعیت که میزبانی کنفرانس کاملاً رایگان است نیز ضرری ندارد.

چک لیست استراتژی اقیانوس سرخ

با توجه به اشباع بازاری که امروزه شاهد آن هستیم، نشان دادن استراتژی اقیانوس سرخ بسیار ساده تر است. اما هنگام بحث در مورد مثال‌های استراتژی اقیانوس آبی در مقابل اقیانوس قرمز، به داشتن یک استاندارد مقایسه کمک می‌کند.

  • آیا در فضای بازار موجود قرار داشت؟
  • آیا تمایز یا مقرون به صرفه بودن را با ایجاد مبادله ارزش و هزینه دنبال می کند؟
  • آیا آنها رقابت را شکست دادند؟

توجه داشته باشید که آخرین چک باکس نشان می دهد که رقابت همچنان مرتبط است. در مقابل، استراتژی اقیانوس آبی به بی ربط بودن رقبا بستگی دارد (بازار کاملاً جدید، یادتان هست؟). همچنین، توجه داشته باشید که نمونه های استراتژی اقیانوس آبی باید متفاوت و مقرون به صرفه باشند در حالی که نمونه های استراتژی اقیانوس قرمز فقط باید متفاوت باشند. هی، چرا.

راهنمای خرید ...
ما را در سایت راهنمای خرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مرید خدا moridkhoda بازدید : 352 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 13:13

استراتژی اقیانوس آبی چیست؟ آیا تحقیقات بازار است؟ آیا تنظیم بودجه موقت متفاوت است؟ آیا این یک مدل مدیریت نیروی کار است؟ هر سه در یک زمان! بله، درست خواندید: هر سه در یک زمان! چیزی فهمیده شد! چیزی که باید

در مقاله خود در مورد گزارش پیشرفت ماه مارس، به شما گفتم که این دوره از حبس را برای تعمیق دانش خود در مورد استراتژی اقیانوس آبی انتخاب کرده ام.

خب، امروز سعی می کنم خیلی متواضعانه این مفهوم را برای شما توضیح دهم. تمام دشواری استراتژی اقیانوس آبی در تغییر عادات در طراحی استراتژی تجاری است.

نویسندگان استراتژی اقیانوس آبی

استراتژی اقیانوس آبی نمایشی از استراتژی تجاری است که محققان موسسه اروپایی مدیریت بازرگانی (INSEAD)، دبلیو چان کیم و رنه موبورن، در کتاب خود استراتژی اقیانوس آبی: نحوه ایجاد فضاهای استراتژیک جدید منتشر شده در آن ارائه کردند. 2005 و در سال 2015 به روز شد.

مفهوم اقیانوس آبی با اقیانوس سرخ مخالف است.

در اقیانوس سرخ، رقابت خونین است. مدل های بازاریابی، مالی، به عبارت دیگر مدل کسب و کار... از یک شرکت به شرکت دیگر مشابه هستند. آنها بازار مشابهی دارند. هر چه رقابت بیشتر باشد، بازار بیشتر تقسیم می شود و مشتریان هدف بیشتر مورد علاقه قرار می گیرند.

در اقیانوس آبی، ما تقاضای جدیدی ایجاد می کنیم، جایی که سودآوری قوی است... این یک حالت ناشناس است که یا از مشاهده بازارهای موجود، روندها یا از طریق نوآوری های تکنولوژیکی ایجاد می شود.

بنابراین رویکرد ساخت مدل کسب و کار کلاسیک متفاوت است.

3 ستون استراتژی اقیانوس آبی

"تمام اقدامات و تصمیمات مدیریتی که به توسعه یک پیشنهاد تجاری که قادر به ایجاد یک بازار جدید است کمک می کند."

استراتژی اقیانوس آبی بر اساس همسویی سه پیشنهاد ساخته شده است:

تعریف ارزش‌ها یا نوآوری مفید

 تجزیه و تحلیل مشتریان و رقبا درک ارزش‌های مورد انتظار مشتریان و تعریف استراتژی تمایز از ارزش‌های حمل‌شده/ترویج شده توسط رقابت را ممکن می‌سازد.

به عبارت دیگر، نوآوری مفید (نوآوری ارزش) نوعی نوآوری است که برای مشتری و شرکت ارزش ایجاد می کند. بنابراین (در یک محصول، خدمات و غیره) باید ارزشی را برای مشتریان ایجاد و افزایش دهد و در عین حال ویژگی‌های محصول و/یا خدماتی را که ارزش کمتری برای بازار فعلی یا آینده دارند، کاهش دهد یا حذف کند.

بنابراین، هدف شرکت‌ها باید ایجاد دائمی اقیانوس‌های آبی جدید باشد، این اقیانوس‌ها با ورود رقبای دارای استراتژی تقلید، به اقیانوس‌های سرخ تبدیل می‌شوند.

سود

 با مقایسه قیمت فروش با هزینه ها، سودآوری را تأیید کنید. به طور کلی قیمت فروش بر اساس هزینه ها تعیین می شود. در مورد اقیانوس آبی ما از یک طرف قیمت فروش و از طرف دیگر هزینه ها را تعیین می کنیم. سپس کفایت بین قیمت فروش و هزینه ها را تحلیل می کنیم. اینها دو عنصر جداگانه هستند و نه یک عنصر - قیمت فروش - ناشی از دیگری - هزینه.

انسان

 چسبیدن انسان به ارزش های تعریف شده برای اجرای این ارزش ها ضروری است. وقتی در مورد افراد صحبت می کنیم، در مورد کارمندان و تامین کنندگان صحبت می کنیم - برای این کار از مدیریت منصفانه استفاده می کنیم و از ابتدای فرآیند به تعهدی از طرف دومی نیاز داریم - بلکه از طرف مشتریان - برای این ما در مورد ارزش ها صحبت می کنیم.

 این 3 رکن باید همزمان و جداگانه تحلیل شوند. بنابراین همانطور که در نمودار زیر می بینیم، استراتژی اقیانوس آبی نقطه تعادل یا نقطه تلاقی این سه پیشنهاد است.

یک چشم انداز جهانی

این رویکرد مستلزم داشتن یک دید جهانی از پروژه است. بنابراین، لازم است هر یک از جنبه های بازار را عمیق تر کنیم تا:

  • داشتن دانش عمیق از بازار:
  • مشتریان و غیرمشتریان
  • خریداران - تجویز کنندگان - کاربران
  • رقبا به معنای وسیع
  • محصولات و خدمات موجود که نیازهای مشتریان و غیرمشتریان را برآورده می کند
  • بخش عملکردی و عاطفی عمل مصرف
  • نگاهی جدید به این بازار بیندازید
  • قیمت ها و هزینه ها را بدانید
  • موانع موجود را در نظر بگیرید

این استراتژی تجاری به هر دو امکان ایجاد یک محصول یا خدمات جدید (نوآوری مفید) را می دهد و در عین حال استراتژی بازاریابی و ارتباطات را توسعه می دهد و اجرای آن را برنامه ریزی می کند.

استراتژی اقیانوس آبی این نیست:

  • رویکرد بازاریابی: در نظر گرفتن آن به این صورت، فراموش کردن مفهوم سود و عامل انسانی است.
  • نوعی مدیریت است، در غیر این صورت تعریف ارزش و سود فراموش می شود.
  • یک استراتژی کم هزینه استراتژی های اقیانوس آبی در بخش های لوکس ظاهر شده اند.

 

راهنمای خرید ...
ما را در سایت راهنمای خرید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مرید خدا moridkhoda بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 13:55